Syroovka

úterý 15. března 2016

Šiju......

                                                  Včera dokončená.....



  Po dlouhé době jsem zase schopná něco vytvořit. V hlavě mám tisíc nápadů
  co všechno bych chtěla ušít, uháčkovat, uplést...  Jenže času mám stále míň a míň.
  Možná je to věkem, protože čím je člověk starší, tím víc je nejistý a všechno mu
  dlouho trvá.
  V této souvislosti jsem si vybavila článek, kde autorka popisovala, jak je stáří krásné   a že žena po padesátce ví, jak stárnout s grácií. Já na to říkám PRDLAJS!!!
  Jediné co vím na 100% je, že chci aby se mi vrátilo pružné tělo, obličej bez vrásek,
  zdravé klouby a jasná mysl. O pevných a krásných prsou se nebudu rozepisovat,
  neboť na nich za ta léta řádně zapracovala přitažlivost zemská.

                                  Mějte krásný den.
       
                                        Dáša

                                 
   

Žádné komentáře:

Okomentovat