Syroovka

sobota 21. května 2016

Alergie

mě letos nemilosrdně ničí. Nejenže jsem po deseti minutách slunění skončila druhý den u lékaře, odkud jsem si přinesla dvě krabičky s kortikoidní mastí, ale největší problém je stále ucpaný nos, což třeba u volajících způsobuje záchvat smíchu. Můj muž mi říká Huhňo a syn dělá že mi nerozumí a nutí mě věty několikrát opakovat.
Jinak mám spoustu radosti.
Rozkvetl mi rododendron a hortenzie má nádherné růžové květy ( všechny vždy skončily bílé). Taky jsem ušila dvě kabelky na přání a teď si nechám trochu času pro sebe a budu šít své vysněné letní šaty.





                                                  má růžová kráska



                                                 je nádherný...




                                        tahle putuje do zahraničí




                                                  tahle k paní Mirce...






     Mějte krásný a klidný víkend.

                               Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat