Syroovka

středa 27. července 2016

Jak jsem se zamilovala....

tentokrát je objektem mé lásky parfém od Marca Jacobse DAISY DREAM. Dlouho jsem hledala letní vůni a konečně se zadařilo -  od dnešního dne jsem šťastnou majitelkou této nádherné vůňe a i když se mému muži stejně nezavděčím, ( někdy si říkám, jestli bych ho do toho jeho nosu neměla praštit 😁 ) protože jemu prostě nevoní nic, tedy snad jen kromě tlačenky a pořádného kusu flákoty, tak já jsem  spokojená.
Parfém jsem doplnila ještě samoopalovacím krémem, neboť moje tělo se se sluncem nekamarádí a každý pokus o zhnědnutí kůže u mně končí podlitýmými pupenci  po
 celém těle a kortikoidní mastí. Na závěr jsem svůj nákup doplnila supr přípravkem pro objem jemných vlasů a teď budu doufat, že moje drahá polovička nepřijde na to, že jsem řádně zahýbala s domácím rozpočtem.





                                        Jsem opravdu šťastná žena......


  Mějte krásný den.
       
             Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat