Syroovka

neděle 28. srpna 2016

Vedra...

a můj krevní tlak spolu nekamarádí. Moje srdce pumpuje jak o závod a miss mokré tričko je proti mně břídilka. Vzhled mokré slepice, brunátný obličej a pocit na omdlení mně né a né opustit. Moje činnost se smrskla na pomalou chůzi, polehávání na gauči a dobrou knihu ( tu čtu samozřejmě také v poloze ležmo). Jsem asi blázen, ale těším se na podzim.
Můj neutěšený zdravotní stav má však i své výhody. Můj milovaný muž  mě při představě, že by se mi  (nedej bože ) mohlo něco stát a já nebyla schopna vykonávat  ženské práce v domácnosti, začal neustále pozorovat a také rozmazlovat. To první mi leze na nervy, to rozmazlování se mi naopak líbí náramně. Dostala jsem pro radost svícen s pracovním názvem Dagmarky modrý sen a  plný košík sušených hortenzií. No, nemám se já nakonec s tou hypertenzí bezvadně?



                                                  

                                        






Přeji vám všem krásný zbytek víkendu.

                Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat