Syroovka

úterý 1. listopadu 2016

Zdobení....

mám moc ráda. Pomalu začínám přemýšlet o vánocích a hledám inspiraci v časopisech a hlavně na Pinteresu. O víkendu jsme se byli s mužem podívat v OBI a při té příležitosti jsme koupili vánoční stromeček v květináči. Jelikož je naše psí slečna
pěkná divoška a jsou jí teprve čtyři měsíce, budeme mít letos jen pidi stromek na komodě. Nu, a protože můj muž ví, jakou slabost mám pro lucerny, koupil mi jednu krásnou do sbírky. Včera jsem do ní dala světýlka a je to nádhera. Já to svícení a zdobení prostě miluju...



                                                  pidi stromeček....





                                                 trošku toho zdobení....



                                                  nová do sbírky...



                                        Eda a kráska Marry....




Krásné úterý všem.

                         Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat