Syroovka

sobota 3. prosince 2016

Jsem Ježíšek......

alespoň tak si v posledních dnech připadám. Spousta lidiček by chtěla nějaký ten můj výtvor mít pod stromečkem, ale bohužel nejsem chobotnice a mám jen dvě ruce. 😊
Dnes jsem poslala do světa dvě kabelky a další dvě mě ještě čekají. Pak už budu vyrábět vánoční dárky pro mých pět vnoučků. Minulé vánoce jsem šila deky, letos to budou asi nějaká zvířátka. Můj přehoz přes postel zůstává stále ležet ve skříni a dokončení je v nedohlednu. Jediné pozitivum je, že mi určitě nikam neuteče a vrátím se k němu příští rok.




                                        pro jednu šmrncovní starší dámu...




                                        přání bylo "džínová taška", jak bude vypadat, nechala nová
                                        majitelka na mé fantazii....


          Krásný víkend všem.

                                       Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat