Syroovka

úterý 13. prosince 2016

Prosinec....

je měsíc, kdy mě rok co rok skolí nějaká nemoc. Ani letos tomu nebylo jinak a já strávila tři dny v posteli s virózou. Všechny plány tudíž vzaly za své a šití dárků pro moje vnoučky se dostalo do skluzu. Alespoň jsem stihla konečně upéct cukroví, ale jinak mě stres dostává do kolen. No, hlavně že náš dům už dýchá vánoční atmosférou, kterou zbožňuju.




                                                    Marjánka okupuje celý gauč....





                                                    Andělka je strážkyně domácího štěstí...





                                                    vánoční srdce mi celé vyrobil můj muž...




                                          Andělka je taky jeho práce....




      Krásné úterý všem.


                              Dáša

Žádné komentáře:

Okomentovat