Syroovka

čtvrtek 14. dubna 2016

Radost...




Láska na první pohled. Nádherný kufřík na moje krajky, korálky a bavlnky. Nemohla jsem ho v tom papírnictví přeci nechat...





Hortenzie jsou moje nejoblíbeňejší květiny a kvetoucí keřík, jehož jméno si stále nemůžu zapamatovat budou společně zdobit naši pidi terásku.





Došitá souprava z látek od Moda fabrics. Deka 130 x 150 cm a polštář s výplní 52 x 52 cm. Celá souprava je ozdobně prošitá a je vhodná pro alergiky. V případě zájmu mi písněte.




                Přeju všem klidnou noc.

                              Dáša

2 komentáře:

  1. Rachel, máš krásny blog. Nech sa darí. :) Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko,moc děkuju za pochvalu. Jsi můj první komentující človíček, tak ještě jednou dík. ☺ Rachel

      Vymazat