Syroovka

pondělí 4. dubna 2016

Daniel



Daniel je vymodlené dítě mé a mého druhého muže. Narodilo se krásné a zdravé miminko, které jsme si moc a moc přáli.
Osm hodin po narození bylo vše jinak. Selhaly veškeré životní funkce a začal boj o život našeho chlapečka. Následky byly hrozné. Ochrnutá pravá ruka a noha a epileptické záchvaty. Moje dny se změnily na neustálou rehabilitaci, každý doktor chtěl po mně něco jiného a nemohla jsem ošidit ani moje tři děti z prvního manželství. Byla to hrůza a dnes vůbec nedokážu pochopit, jak jsem to mohla zvládnout.
Postupem času se přidala ještě těžká obsedantně kompulzivní porucha a Daneček se propadl do světa strachu a neustálých obav.
Celá rodina se snaží , aby prožil co nejšťastnější chvíle a alespoň občas se radoval ze života.Bohužel je to stále těžší a těžší.


Mějte krásný den.


           Dáša

               

Žádné komentáře:

Okomentovat