Syroovka

pondělí 11. dubna 2016

Splněný sen....







vždy jsem po ní toužila - modrobílá s velkým stolem, velkým sporákem a starou kredencí. To je kuchyň mých snů.
Loni touto dobou jsme vůbec netušili, že budeme mít dům. Vždy jsem Pavlovi říkala, že se mi v našem starém bytě líbí a že nechci nic měnit. Pak se událo několik věcí, které už jsem nemohla a ani nechtěla akceptovat a v zájmu zachování mého duševního zdraví jsme za čtrnáct dní byli majiteli starého domu.
No a v něm mám konečně tu svou vysněnou, modrobílou....
P.S. Kredenc jsem dostala od mého muže k narozeninám. Je prostě úžasný.😀

1 komentář:

  1. Nevím, jestli ještě chodíte na blog....překvapilo mě, že mě máte v seznamu blogů....jen jsem chtěla říct, že ta kredenc je naprosto úžasná a celá kuchyňka je moc hezká!
    Škoda, že už nic dlouho nepřidáváte....
    Přeji vše dobré. ZaZa

    OdpovědětVymazat